Georgia Aliferi – Thesis progress

2011/6/21

πρόσθεσα κάτω το κείμενο του Texturing

2011/5/14

Διαδικασία Παραγωγής Έργου Πληροφορικής Κινηματογραφίας :

-κεφάλαια-

MODELING κείμενο & πηγές

(RIGGING)

TEXTURING κειμενο & πηγες

(ANIMATION)

LIGHTING – κείμενο & πηγές

(RENDERING)

 

2011/2/8

Στάδια Δημιουργίας Κινηματογραφικού έργου (εισαγωγικά)

&

Διαδικασίες Παραγωγής

κείμενο (ΕΙΣΑΓΩΓΗ διαδικασιες παραγωγής)

 

2011/3/8

Ιστορία της Πληροφορική Κινηματογραφίας (κειμενο – ΙΣΤΟΡΙΚΑ)

Δομή Ιστορικής Αναδρομής:

  • ΓΕΝΙΚΑ
  • ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ (ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ) ΕΠΙΠΕΔΟ


2010/10/3

Συνέντευξη με Πάνο Ξενάκη,

Ιδρυτής του 3wheelstudio, γραφείο παραγωγής animation

http://www.3wheelstudio.com/

 

2010/6/28

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Βιβλιογραφία:

Cantor, J. & Valencia, P., 2004. Inspired 3D short film production, Thomson Course Technology.

Dane E. Bettis, 2005. Digital production pipelines: Examining structures & methods in the computer effects industry.

Isaac Kerlow, 2009. The art of 3D Computer Animation And Effects 4th ed., Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.

 

2010/6/16

ανάλυση της διαδικασίας παραγωγής απο τον Adam Watkins (apo3D_Animation_from_models_to_movies)

 

2010/6/14

Έγραψα τον ορισμό του Παραδοσιακού Animation & εκείνον του Computer Animation και τους πρόσθεσα στο κείμενο που περιγράφει τις διαδικασίες παραγωγής.


2010/6/9

διαδικασία_παραγωγής έργου παραστατικής κινηματογραφίας:

με παραδοσιακές τεχνικές, σχεδιασμένα με υπολογιστή και ένα παράδειγμα.


2010/6/2

Έφτιαξα μια δομή που αφορά συγκεκριμένα την ανάλυση των Διαδικασιών Παραγωγής

και θα εντάσσεται στα πλαίσια της “ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ”

της αρχικής δομής που ειχε σχεδιαστεί και βρίσκεται παρακάτω.


ΔΟΜΗ

Α. Εισαγωγή

//Πώς έχουν αλλάξει την Κινηματογράφηση οι Νεες Τεχνολογίες

Α.1 Ιστορικά

Β. Οφέλη της αλλαγής αυτής

Γ. Εστίαση στο animation – ποια είναι η Διαδικασία Παραγωγής

//αναφορά της βασικής δομής –> 1. προ-παραγωγή 2.παραγωγή 3.μετα-παραγωγή

//περιγραφή των όρων “Παραδοσιακό Animation” και “Ψηφιακό Animation”

Γ.1 Διαδικασία παραγωγής Παραδοσιακού animation

Γ.1.1 ΠΙΝΑΚΑΣ : επιρροή απο τις νέες τεχνολογίες

Γ.2 Διαδικασία παραγωγής 3Δ ψηφιακού animation

Γ.3 Παράδειγμα εφαρμογής

//case study που έγινε σε συγκεκριμένη εταιρία για το pipeline που ακολουθησε κατά την παραγωγή

//3Δ ψηφιακού animation

Γ.3.1 Περιγραφή κάθε σταδίου

Γ.3.2 Περιγραφή του τρόπου που διεξάγεται

Γ.4 Σύγκριση παραδοσιακού – ψηφιακού animation

Γ.5 Επίδραση της νέας τεχνολογίας

2010/2/28

basics about greenscreens

-Στο Πεδίο: ΤΕΧΝΙΚΕΣ-

Τι είναι Chroma Key (blue/greenscreen), Γενική Περιγραφή, Βασικά Χαρακτηριστικά.


2010/2/24

Production – εισαγωγή

Αναγνωρίζοντας ως βασικά στάδια της δημιουργίας κινηματογραφικής ταινίας τα:

Pre-Production

Production

Post-Production,

γινεται μια εισαγωγή σε κάθε ένα απο τα παραπάνω πεδία, που θα μπορούσε να μπει ως η πρώτη παράγραφος στο κάθε ένα απο αυτά. Περιγράφει κάποιες βασικές έννοιες και τον γενικό τρόπο που λαμβάνουν χώρα οι εργασίες, ενώ δεν αφορά αποκλειστικά την περίπτωση του computer animation (είναι πιο γενικό). Κάτι που πιθανόν αργότερα να αλλάξει.

Το _κείμενο_ ειναι ακόμα υπό εξέλιξη, πρόκειται να προστεθεί περισσότερο υλικό και απο άλλες πηγές.


2010/1/28

Συγκεντρώνω τα πλεονεκτήματα που έχει η χρήση των Νεων Τεχνολογιών στον Κινηματογράφο.


2010/1/16

AVATAR – Πως γυρίστηκε…

Avatar – J. Cameron

Behind The Scenes (The Art of Performance Capture)


2009/12/26

AVATAR – J. Cameron (σχόλια απο τον Ελληνικό τύπο)

(trailer:)

(& director’ s vision:)

_απο το επίσημο site της ταινίας www.avatarmovie.com


2009/12/21

Computer animation production workflow (σχόλια σχετικά με το αρχείο)

“kbhjhlkjhlk” (tade, 2008)

Βιβλιογραφία:

  1. Zizek, S. (2006). The parallax view. MIT Press.


2009/11/12

Εισαγωγικό κείμενο σχετικά με την 1η & 2η ενότητα ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (Ανάλυση – περιγραφή) & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αντίστοιχα.

Εισαγωγή και στην 3η ενότητα ΝΕΑ ΜΕΣΑ που, ουσιαστικά, προκύπτουν απο την συνύπαρξη της επιστήμης της Πληροφορικής και της τέχνης του Κινηματογράφου.

Παράθεση και των διάφορων ΜΟΡΦΩΝ που συναντώνται τα νέα μέσα.

— Νέα Μέσα & Τέχνες [doc]

2009/06/24

Προσχέδιο Δομής

Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, αυτή είναι μια πρώτη οργάνωση που θα μπορούσε να γίνει.

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΔΟΜΗΣ


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ανάλυση – περιγραφή

Σύντομη ιστορική αναδρομή του κινηματογράφου

Τέχνες και επιστήμες

Σύνδεση με άλλα ειδή τέχνης

Επιρροές από επιστημονικά πεδία: πληροφορική

Άλλοι τομείς /περιοχές

  • Διαδίκτυο

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Γενική περιγραφή – ορισμός

Ιστορική αναδρομή

Ερμηνεία του φαινομένου

Νέες τεχνολογίες επικοινωνιών

Σύνδεση με τις τέχνες

Προβλήματα που κλήθηκε να λύσει η τεχνολογία

Σε ποιους τομείς εισήχθησαν ψηφιακά εργαλεία

      • Ψηφιακή κάμερα
      • Εξοπλισμός ειδικών εφέ (μπλε/πράσινη οθόνη)
      • Ψηφιακή οθόνη υψηλής ανάλυσης (& άλλα μέσα προβολής)
      • Συσκευή/ μηχάνημα προβολής (Projector)
      • Λογισμικά (μπορούν να χωριστούν σε εκείνα που χρησιμοποιούνται κατά τη δημιουργία και σε εκείνα στο post-production)
        • Επεξεργασίας κειμένου
        • Επεξεργασίας ήχου
        • Επεξεργασίας εικόνας
        • Λογισμικό γραφικών
        • Επεξεργασίας video
        • Σχεδίασης 2Δ, 3Δ αντικειμένων
        • Δημιουργίας ειδικών εφέ
        • Λογισμικό συνδυασμού ζωντανής δράσης και ψηφιακού υλικού

ΝΕΑ ΜΕΣΑ

Web sites

Virtual worlds

Virtual reality

Multimedia

Computer games

Computer animation


Πλατφόρμες πολυμέσων

Καλλιτέχνες – Δημιουργοί

Ανάγκες που κλήθηκαν να καλύψουν οι νέες τεχνολογίες

Έννοιες που εισήχθησαν:

Διάδραση /αλληλεπίδραση

Ψηφιακή σύγκλιση (digital convergence)

Κοινό πεδίο δράσης ηθοποιών και ψηφιακών χαρακτήρων ή ψηφιακών σκηνικών


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Pre – production

Production

Post – production


ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Δημιουργια Ψηφιακών Μοντέλων

Δημιουργια Ψηφιακού Χώρου

Animation Compositions & Editing

Ειδικά Εφφέ

Τεχνικές και Μέθοδοι

      • Bullet time (The Matrix, 1999)
      • Burly brawl (The Matrix Reloaded, 2003)
      • Superpunch (The Matrix Revolutions, 2003)
      • Motion Capture
      • Morphing (J. Cameron – “Terminator” – 1991, M. Jackson – video clip “Black or White” – 1992)
      • BLUE – SCREEN / greenscreen
      • Α
      • Α

ΕΠΙΔΡΑΣΗ της ευρείας διάδοσης του διαδικτύου και τα οπτικοακουστικά μέσα που η λειτουργιά τους στηρίχτηκε σε αυτό. (Moving Image technology, Leo Enticknap)


ΑΛΛΑΓΕΣ /μεταβολές στον τρόπο δημιουργίας / παραγωγής ταινιών


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ ΟΦΕΛΗ της χρήσης της τεχνολογίας στον κινηματογράφο


ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στον χώρο του κινηματογράφου



ΑΝΑΦΟΡΕΣ:



Περισσότερο αναλυτικά… (ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ_ΔΟΜΗΣ)


2009/05/21

Σκοπός & Στόχοι

Ποιοί είναι οι βασικότεροι στόχοιτης Διπλωματικής.


2009/05/16

Πληροφορική Κινηματογραφία

Περιγραφή της έννοιας του Κινηματογράφου.Αλλαγές στον χώρο αυτό που οδήγησαν στην Πληροφορική Κινηματογραφία (Computer Animation).

(Διάφορες περιοχες που βρίσκουν εφαρμογές τα Νέα Μέσα.) Προσέγγιση της έννοιας της Πληροφορικής Κινηματογραφίας.

Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα που προκύπτουν απο τη χρήση των νέων τεχνολογιών. ΤΕΧΝΙΚΕΣ που έχουν προκύψει απο την χρήση της Πληροφορική Κινηματογραφίας. (αναλυτικά)


2009/03/20

Morphing applications

Οι πρώτες εφαρμογές του morphing σε video clips & ταινίες:

– Black or White, Michael Jackson (1991)

…κατά τη διάρκεια του πρώτου ενάμιση λεπτού και κατά τα τελευταία δευτερόλεπτα

– Terminator II, James Cameron (1992)

…απο το 2.20′ μεχρι το τέλος

Terminator II’ OSCARS: – Best Makeup, – Best Visual Effects (Computer Generated Images), – Best Sound

at VISUAL EFFECTS: Dennis Muren – Stan Winston – Gene Warren, Jr – Robert Skotak


Superpunch

(The Matrix Revolutions, 2003)

Making of Superpunch (-description-)


2009/02/20

Εισαγωγή: Ορισμός Θεματικής Περιοχής

Πληροφορική Κινηματογραφία – Computer Animation

Θέμα:

“Η επίδραση της τεχνολογίας στην εξέλιξη της Κινηματογραφικής τέχνης”


(-πρώτη συνάντηση-)


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ_

1)      Η επιρροή της τεχνολογίας στον κινηματογράφο. “Κομβικά σημεία” που άλλαξαν την ροή της ιστορίας

i)      [έτσι θα βρω] Πως επηρέασε η τεχνολογία την έκφραση των κινηματογραφιστών

2)      Και αντίστροφα, η επιρροή του κινηματογράφου στην τεχνολογία.

3)      Ψηφιακή Σχεδίαση

i)      Τι σημαίνει Ψηφιακή Σχεδίαση

ii)      Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί

iii)      Τεχνικές & Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται

4)      Συγκέντρωση όλων των Τεχνικών & Τεχνολογιών

5)      Τεχνολογίες που μπαίνουν σε πρακτικές (πχ: φωτισμοί, σχεδίαση σκηνικών)


*** Ταξινόμηση Με Βάση Συγκεκριμένα Χαρακτηριστικά ***


> Pipeline διαδικασιών που έχουν προταθεί (και εφαρμοστεί)

> Πρακτικές Σχεδίασης

> Digital Compositing

> Τεχνολογίες