dpsd04031 2017-12-05T01:56:27+00:00

Korina Derr – Thesis progress

2010/6/16

Teliko(dpsd04031)

2010/6/1

Πρόσθεσα την αξιολόγηση της διαδραστικής εφαρμογής(Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)
Έκανα μια αρχική προετοιμασία για τον έλεγχο στο σχολείο(Αξιολόγηση)


2010/5/31

Τελείωσα με την κατασκευή της διαδραστικής εφαρμογής. Έκανα κάποιες απαραίτητες αλλαγές στον σχεδιασμό και πρόσθεσα τις περιλήψεις στα

κεφάλαια σχεδιασμού animation και σχεδιασμου της εφαρμογής.(Σχεδιασμός animation)(Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)

2010/5/28

(Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)

2010/5/22

Ο σχεδιασμός της διαδραστικής εφαρμογής έχει φτάσει στο βήμα’προσδιορισμός και ταξινόμηση στόχων και απαιτήσεων'(Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)

2010/5/21

Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής. Έρευνα χρηστών. Σχόλια απο παρατήρηση. Ανάλυση δεδομένων(Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)

2010/5/17

Σχεδίαση animation(Σχεδιασμός animation)και animation(teliko)

2010/5/4

(ντεκουπαζ)

2010/5/3

Ντεκουπάζ, storyboard. Επίσης έγραψα στο σενάριο κάτω απο κάθε σκηνή την κονστρουκτιβιστική πρακτική που ακολουθείται. Στην συνέχεια αρχίζει η κατασκευή του animation.(Σχεδιασμός animation)

2010/5/2

Συλλογή περιεχομένου

2010/5/1

Συλλογή περιεχομένου

2010/4/30

Έγραψα το σενάριο για το animation και σημείωσα όπου χρησιμοποιούνται κονστρουκτιβιστικές πρακτικές. Αποτο σενάριο κατέγραψα το οπτικό και ακουστικό υλικό που πρεπει να συλλέξω στην συνέχεια.(Σχεδιασμός animation) Το υλικό αυτό θα χρησιμοποιηθε’ι στο ντεκουπάζ

2010/4/29

(Σχεδιασμός animation)

2010/4/28

Εφόσον περιμένω ακόμα την άδεια απο το σχολείο αλλάζει το χρονοδιάγραμμα και συνεχίζω με τον σχεδιασμό του animation.Επέλεξα για θέμα το κεφ. 43 (Νότια Αμερική)του βιβλιου γεωγραφιας της 6ης δημοτικού κ δικαιολογώ την επιλογή στα κεφ 4 και5 της διπλωματικής . Είμαι στο στάδιο της έρευνας

όπου έχω συλλέξει πληροφορίες για άλλα σχετικά animation και αναλύω το περιεχόμενο του κεφαλαίου43. Συσχετίζω το περιεχόμενο με κονστρουκτιβιστικές πρακτικες και με guidelines του εκπαιδευτικού animation (Σχεδιασμός animation)

2010/4/24

Έκανα τον χρονικό προγραμματισμό (Σχεδιασμός διαδραστικής εφαρμογής)

2010/4/20

(interaction 2)

2010/4/11

Πρόσθεσα τον σχεδιασμό που εστιάζει στον μαθητή και διάγραμμα που τοποθετεί την μέθοδο αυτή στον σχεδιασμό που εστιάζει στον χρήστη.
Κάποιες λεπτομέριες στην έρευνα σε σχέση με τους χρήστες-παιδιά

2010/4/10

Πρόσθεσα τον παράγοντα της εκπαίδευσης στον διαδραστικό σχεδιασμο(εισαγωγή και τέλος) καθώς και ενα σχεδιάγραμμα για αξιολόγηση εκπαιδευτικών διαδραστικών εφαρμογών.


2010/3/30

Έχω προσθέσει την μέθοδο σχεδιασμού που εστιάζει στον στόχο καθώς και τα βήματα σχεδιασμού βάση αυτής της μεθόδου. Στο τέλος της έρευνας του Saffer πρόσθεσα το σχεδιαγραμμα για τους τρόπους έρευνας. Πρόσθεσα την μέθοδο των 4 βημάτων και την σύγκρινα με τις άλλες δυο (και σε πίνακα). Πρόσθεσα στοιχεία για το χρώμμα.(έκανα αλλαγές στην δομή του κεφ3)(interaction 2)

2010/3/25

Πρόσθεσα από άλλη πηγή μεθόδους έρευνας και τις σύγκρινα με αυτές του saffer. Πρόσθεσα κάποιες πληροφορίες για τις personas και για τα μοντέλα. Τοποθέτησα εικόνες απο το βιβλίο του saffer.


2010/3/23

Διόρθωσα τις πηγές στο κεφάλαιο 2 και 3. Άλλαξα λίγο την δομή στο κεφ 2 και πρόσθεσα κάποια μικρά κομμάτια. Αρχίζω να ψάχνω νέο υλικό για το κεφάλαιο 3.
Έχω την εντύπωση ότι το κεφάλαιο αυτό θα καταλλήξει να είναι ανομοιόμορφα μεγάλο και αναλυτικό σε αντίθεση με το 2. Επέιδη θέλουμε να συγκρίνουμε το animation με την διάδραση μήπως αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει?

2010/3/20

Διόρθωσα το κεφάλαιο 1 (Εκπαίδευση)έτσι ώστε να φαίνονται οι πηγές μες το κείμενο. Επίσης έφτιαξα πίνακα που συγκρίνει τις τρείς θεωρίες μάθησης που έχω αναλύσει σε αυτό το κεφάλαιο ως προς διάφορους παράγοντες. Κεφ1 +πίνακα(education)

Στην συνέχεια θα ελέγξω τα δύο επόμενα κεφάλαια για πηγές και θα προσθέσω πληροφορίες από άλλα αρθρα και βιβλία στο κεφ3 (διάδραση).

2010/2/4

Πρόσθεσα αρχές σχεδιασμού διεπιφάνειας στο κεφ.3.

2010/2/3

Βρήκα άρθρα για την διάδραση για να συμπληρώσω στο κεφάλαιο 3. Πρόσθεσα τέσσερεις δομές της διεπιφάνειας.

2010/1/28

Το τρίτο κεφάλαιο ακυρώνεται προς το παρον. Αντικαθίσταται απο έρευνα για την διαδραστική σχεδίαση. Σκοπός είναι μετα την έρευνα του animation και του interactive animation να συγκριθούν αυτοι οι δυο τρόποι μετάδοσης της πληροφορίας ώς προς την αποδοτικότητα τους στην εκπαίδευση.Θα σχεδιαστουν ένα έργο απο την κάθε κατηγορία και θα ελεγχθουν σε μαθητές δημοτικών σχολείων. Προς το παρόν έχω καταγράψει τις βασικές πληροφορίες απο το βιβλίο “designing for interaction” και απο ένα άρθρο που συγκρίνει το animation με το interactive animation(interaction). Ως το τέλος της άλλης βδομάδας θα έχω προσθέσει επιπλέον πληροφορίες απο άλλα άρθρα.(Συμπλήρωσα το νεο κεφάλαιο στην δομή)

2010/1/17

Ολοκλήρωσα το μέρος για το εκπαιδευτικό animation. Πρόσθεσα το μέρος αυτό στην δομή. Το κείμενο βρίσκεται εδώ ξεχωριστά (educ-anim)αλλα κανονικά το έχω τοποθετησει στο 2ο κεφάλαιο (word:animation) εκει που αναφέρομαι στο εκπαιδευτικό animation.

2010/1/11

Στο κομμάτι του ντοκιμαντέρ όπου αναφέρομαι στο εκπαιδευτικό animation προσθέτω τα guidlines για τον σχεδιασμό του,βάση διαφόρων γνωστικών θεωριών για την μαθηση. Θα χρειαστούν κατά τον σχεδιασμό του animation.Όταν τελειώσω με αυτό το κομμάτι θα επιστρέψω στην επιλογή του θέματος.


2009/12/31

Άρχισα με τον σχεδιασμό του animation ακολουθόντας τα στάδια ανάπτυξης του ντοκιμαντέρ. Ανέλυσα διάφορες παραμέτρους γύρω απο το θέμα(τις αναφέρω στην δομή της διπλωματικής που βρισκεται παρακάτω) και κατέλυξα ότι το θέμα του animation θα είναι ένα μάθημα γεωγραφίας βασισμένο στο βιβλίο γεωγραφίας της 6ης δημοτικού(κεφ Γ). Θα συνεχίσω με τα επόμενα μέρη της προπαραγωγής, να διευκρινίσω και ποια θα είναι αυτά.

Τα παραπάνω βρίσκονται στο 3ο κεφάλαιο της διπλωματικής που συνδιάζει την θεωρία εκπαιδευσης με τον σχεδιασμό του animation(sxediasmos)

Επίσης βρήκα άρθρα σε σχέση με την διδασκαλία της γεωγραφίας βασισμένη σε κονστρουκτιβιστικές αρχές(αν και σε μικρότερες ηλικίες)

2009/12/27

Έγραψα μια παράγραφο για τις επιλογές που πρέπει να παρθούν. Την τοποθέτησα κάτω απο τις εκπαιδευτικές θεωρίες αλλά μπορεί να μπει στην εισαγωγή

ή να μπουν οι αποφασεις που αφορούν την εκπαιδευση κάτω απο το κομμάτι των εκπαιδευτικών θεωριών και αυτές που αφορούν τον σχεδιασμό του animation κάτω απο το animation. Οι αποφασεις αυτές είναι:

Ποιά εκπαιδευτική θεωρία επιλέγω και γιατι(κονστρουκτιβιστική)
Ποιο θα είναι το απευθυνόμενο κοινό και γιατι(7-12 χρονών)
Μυθοπλασία ή ντοκιμαντέρ και γιατι(ντοκιμαντερ)
Τεχνική κατασκευής του έργου(θα εξαρτηθεί απο παραγωντες που θα επιλέξω παρακάτω)

Το κείμενο βρίσκεται μετά τις θεωρ’ίες εκπαιδευσης σε αυτό το Word(education)

Παρακάτω λέω να αρχίσω να παίρνω ένα ένα τα στάδια παραγωγής του ντοκιμαντέρ και βαση των πρακτικών της κονστρουκτιβιστικής θεωρίας να τα αναλύω, όπου αυτό είναι δυνατό(στο πρώτο βήμα ας πούμε που είναι η επιλογή θέματος μπορεί να δικαιολογηθεί βάση του κονστρουκτιβισμού, για τα παρακάτω στάδια δεν είμαι σιγουρη)

Επίσης νομίζω ότι πρέπει να συμπεριλάβω τους τρόπους με τους οποίους γίνεται πιο αποδοτικό ένα εκπαιδευτικό animation για τους οποίους έχω αρκετό υλικό. Δεν είμαι όμως σίγουρη για το που πρέπει να μπει αυτό το κομμάτι. Ίσως στο μέρος όπου αναφέρω το εκπαιδευτικό animation  στα πλαίσια του ντοκιμαντερ.

(Αλλάζω το σχεδιάγραμμα που έχω γράψει στις 14/12 κάθε φορά που αλλάζω ή προσθέτω κάτι)

2009/12/26

Βρήκα και έγγραψα τα στάδια ανάπτυξης του ντοκιμαντερ.(animation)


2009/12/23

Βρήκα και έγραψα για τα στάδια ανάπτυξης μιας ταινίας μυθοπλασίας. Τώρα θα πρέπει να βρώ τα στάδια ανάπτυξης για το ντοκυμαντέρ.

Θα ήθελα τον ορισμό του θέματος μου αν γίνεται. Τον είχαμε γράψει στην τελευταία μας συνάντηση και δεν κράτησα κάποιο αντίγραφό του.

Τώρα που είδα τα στάδια ανάπτυξης, δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να συνδιαστουν με τις πρακτικές του κονστρουκτιβισμού όπως είχαμε πει στην αρχή, διότι τα στάδια αυτά έχουν σχέση με τον σχεδιαστή και όχι με το παιδί. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι βρώ ένα θέμα, μια ηλικιακή ομάδα και το είδος (ντοκυμαντερ ή μυθοπλασία) βάση των αρχών του κονστρουκτιβισμού.

Προς το παρόν θα συνεχίσω βρίσκοντας τα βήματα παραγωγής του ντοκυμαντέρ, θα αναπτύξω την επιλογή της ηλικιακής ομάδας, θα επιλέξω το θεμα και αν μέσα απο αυτά βρώ κάποιον τρόπο να συσχετίσω τις αρχές του κονστρουκτιβισμού με τα στάδια ανάπτυξης της ταινίας θα συνεχίσω, αλλίως θα πρέπει να το συζητήσουμε.

Το κείμενο για το animation(κεφ.2) με την προσθήκη των σταδίων ανάπτυξης.(animation)

Το κείμενο με τις θεωρίες εκπαίδευσης και ηλικιακές ομάδες(education)


2009/12/15

Μετέφρασα το άρθρο για την παραστατική κινηματογραφια. να φτιαξω το ντοκυμαντερ και την μυθοπλασια στο ίδιο στυλ και να βρω τροπους σχεδιασμου τους.

2009/12/14

Τοποθέτησα τις κονστρουκτιβιστικές αρχές στο κείμενο με τις κονστρουκτιβιστικές θεωρίες και ασχολήθηκα λίγο με τις ηλικίες(προς το παρόν βρίσκεται στο ίδιο word)

Επίσης ασχολήθηκα λίγο με το κείμενο για το  animation.(Να το τελειοποιήσω)(Πρέπει να βρώ τρόπο σχεδιασμού animation)

H δομη όσων έχω γράψει μέχρι τώρα είναι η εξής:

1. Θεωρίες εκπαίδευσης

– Μπιχεβιορισμός

α.Εισαγωγή

β.Κύριοι εκφραστές

γ.Αρχές

δ.Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικού σχεδιασμού

ε.Συμπεράσματα

-Κοινωνικοπολιτικη θεωρία

α.β.γ.δ.ε.

-Κονστρουκτιβισμός

α.β.γ.(πιο αναλυτικά)δ.(πιο ανλυτικά)ε.

-Σύγκριση θεωριών εκπαίδευσης


2. Παραστατική κινηματογραφία

-Ορισμός
-Ιστορικά στοιχεία(σύντομα)

-Κατηγοριοποίηση βάση τεχνικών κατασκευής παραστατικής κινηματογραφίας
α.Παραδοσιακό
β.Stop-motion
γ.Computer

-Κατηγοροιοποίηση βάση αφηγηματικών στοιχείων
α. Μυθοπλασία
-στοιχεία μυθοπλασίας
-τρόποι συγγραφής μυθοπλασίας(αφήγηση κτλ)
-στάδια ανάπτυξης ταινιών μυθοπλασίας
β.Ντοκυμαντέρ
-στάδια ανάπτυξης ντοκιμαντέρ
– Animated documentary
– Εκπαιδευτικό animation
–Γνωστικές θεωρίες
–Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να χρησιμοποιούμε παραστατικά γραφικά
–Προβλήματα που σχετίζονται με τα παραστατικά γραφικά
–Παράγοντες αύξησης της αποτελεσματικότητας των παραστατικών γραφικών ως μέσου παρουσίασης
— Μερικές λειτουργίες της παραστατικής κινηματογραφίας στην διδασκαλία



3. Διαδραση

-Κλάδοι με τους οποίους σχετίζεται ο διαδραστικός σχεδιασμός
-Μέθοδοι σχεδιασμού

-Βήματα σχεδιασμού κατα τον Saffer

–Εντοπισμός προβλήματος και προσδιορισμός στόχου
–Έρευνα και συλογή πληροφοριών(σύγκριση 2 μεθόδων έρευνας)
–Σενάρια μοντέλα και σκετσάρισμα
–Storyboard
–Ανάλυση δράσεων
–Διάγραμμα δράσεων
–Wireframes
–Μοντελοποίηση
–Έλεγχος προιόντος

-Βήματα σχεδιασμού κατα τους Cooper &Reimann
–Έρευνα και μοντελοποίηση
–Προσδιορισμός στόχων
–Απαιτήσεις ,πλαίσιο και τελειοποίηση

-Βήματα σχεδιασμού κατα τον Verplank
–Κίνητρο
–Νόημα
–Μοντέλα και δράσεις
–Πρωτοτυποποίηση και σχεδιασμός

-Σύγκριση των 3 μέθόδων

-Τα μέρη απο τα οποία αποτελείται ο διαδραστικός σχεδιασμός

-Οι νόμοι του διαδραστικού σχεδιασμού

-Σχεδιασμός διεπιφάνειας χρήστη

–Δομές περιεχομένου
–Αρχές σχεδιασμού διεπιφάνειας
–το στήσιμο της εικόνας(layout)
–η οπτική ροή
–Τυπογραφία
–Γραμματοσειρές
–Guidlines για γραμματοσειρές
–Χρώμα
–Σημεία ελέγχου
–Εικονίδια
–Ήχος

-Guidelines για εκπαιδευτικές διαδραστικές εφαρμογές

-Αξιολόγηση εκπαιδευτικών διαδραστικών εφαρμογών

(3. Σχεδιασμός παραστατικού έργου με χρήση κονστρουκτιβιστικών αρχών

-Αποφάσεις που πρέπει να παρθούν για τον περιορισμό του θέματος

α. Ποια εκπαιδευτική θεωρία θα χρησιμοποιήσω
β. Ποιό θα είναι το απευθυνόμενο κοινό
γ. Θα είναι έργο μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ
δ.Ποια τεχνική κατασκευής animation θα χρησιμοποιήσω

-Σχεδιασμός βάση σταδίων ανάπτυξης ντοκιμαντέρ

α. Επιλογή θέματος
– απο την οπτική γωνία του ντοκιμαντέρ
-απο την οπτική γωνία του κονστρουκτιβισμού
-απο την οπτική γωνία του animation
-βάση του απευθυνόμενου κοινού)

2009/12/12

Κονστρουκτιβιστικές αρχές() Να το ενώσω με το κείμενο για τις θεωρίες εκπαίδευσης. Να ασχοληθώ με την ηλικιακή ομάδα και να φτιάξω το αρθρο για το animation

2009/12/11

δούλεψα το κομμάτι με τις κονστρουκτιβιστικές αρχές.

2009/12/10

Βρήκα 3 άρθρα με κονστρουκτιβιστικές πρακτικές(το κείμενο είναι ακόμα ανεπεξέργαστο γι αυτο δεν το επισυνάπτω).Να επεξεργαστώ το άρθρο. Μάλλον βάση της θεωρίας για τις ηλικίες του Paivio και της κονστρουκτιβιστικής θεωρίας θα επιλέξω την ηλικία 7-11 για περεταίρω ανάλυση.

2009/12/4

Έκανα κάποιες αλλαγές στην σελίδα με τον ορισμό(άλλαξα την σχετική έρευνα και την δομή της διπλωματικης) Αυτό είναι το νέο κείμενο(orismos-thematos-diplomatikis-ergasias-template-1) Στο κείμενο με τις θεωρίες εκπαίδευσης πρόσθεσα την σχέση μάθησης – εκπαίδευσης(στην αρχή) και την εξήγηση για την επιλογή του κονστρουκτιβισμου (στο τέλος) Αυτό είναι το κείμενο με τις εκπαιδευτικές θεωρίες με τις αλλαγές()