TY - CONF TI - Design of an Interactive Experience Journey in a Renovated Industrial Heritage Site AU - Gaitanou, Maria AU - Charissi, Elli AU - Margari, Iosifina AU - Papamakarios, Manolis AU - Vosinakis, Spyros AU - Koutsabasis, Panayiotis AU - Gavalas, Damianos AU - Stavrakis, Modestos T3 - Lecture Notes in Computer Science AB - In this paper we present the design of an interactive experience journey at an ex-industrial textile factory. The aim is to enhance the visitors’ experience by engaging them in the work processes and flows that were taking place in the actual industrial environment and introduce them to the role of the artifacts and tools involved in real life work scenarios. The development is of the form of a room escaping experience developed on the basis of riddle solving. We used a number of technologies related to interactive systems design such as near field communication, physical computing, sensors, actuators and tangible artifacts. ---------------- Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η σχεδίαση ενός διαδραστικού ταξιδιού εμπειρίας η οποία λαμβάνει χώρα σε ένα πρώην βιομηχανικό εργοστάσιο κλωστοϋφαντουργίας. Ο στόχος είναι να ενισχυθεί η εμπειρία των επισκεπτών, εμπλέκοντας τους στις διαδικασίες εργασίας και τις ροές που πραγματοποιούνταν στο πραγματικό βιομηχανικό περιβάλλον. Η σχεδίαση εστιάζει στο να εισαγάγει τους χρήστες στο ρόλο των εργαζομένων, να τους εξοικειώσει με τα αντικείμενα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνταν κατά τα πιθανά σενάρια εργασίας στην πραγματική ζωή. Η υλοποίηση της εφαρμογής έχει τη μορφή μιας αίθουσας διαφυγής (Escape Room) και το σενάριο χρήσης βασίζεται στην επίλυση αινιγμάτων. Χρησιμοποιήθηκε μια σειρά από τεχνολογίες σχετικές με διαδραστικά συστήματα, όπως η NFC, physical computing με μικροελεγκτές, αισθητήρια, και ενεργοποιητές (actuators) καθώς και απτά τεχνουργήματα (tangible artifacts). C3 - Digital Heritage. Progress in Cultural Heritage: Documentation, Preservation, and Protection DA - 2018/// PY - 2018 DP - Springer Link SP - 150 EP - 161 LA - en PB - Springer International Publishing SN - 978-3-030-01762-0 KW - Escape room KW - Interactive systems KW - Interactive tour KW - Physical computing KW - Tangible interaction KW - _publication ER -