TY - CONF TI - Supporting educational processes in academia with a collaborative content management platform: longitudinal implications in education, administration and social life AU - Dougalis, Evangelia AU - Stavrakis, Modestos AU - Koutsabasis, Panayiotis T2 - International Conference on Institutional Evaluation Techniques in Education AB - The paper presents empirical knowledge concerning administrative, educational and social implications from the adoption and widespread use of a collaborative content management platform that supports educational processes in the Department of Product and Systems Design, University of the Aegean, Greece. -------------------------------------- Η εργασία αυτή παρουσιάζει την εμπειρική γνώση που αποκτήθηκε σχετικά με τις διαχειριστικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές επιπτώσεις από την υιοθέτηση και τη διαδεδομένη χρήση μιας συνεργατικής πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές διαδικασίες στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η εργασία αναφέρεται στην χρήση της πλατφόρμας από τους φοιτητές και διδάσκοντες της πανεπιστημιακής κοινότητας και εξετάζει τους τρόπους διάδρασης αλλά και την συμβολή της πλατφόρμας στις κοινωνικές και διαδικαστικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται στο τμήμα. Η εργασία εξετάζει, μέσω στατιστικής ανάλυσης των στοιχείων χρήσης από την αντίστοιχη διπλωματική εργασία, την διάδοση του τρόπου χρήσης της πλατφόρμας, και αναλύει την κοινωνική αλλαγής που επήλθε στο τμήμα μετά την υιοθέτηση της. Επίσης αναφέρεται σε ένα αριθμό σχεδιαστικών αλλαγών που θα μπορούσαν να υλοποιηθούν από τους σχεδιαστές του συστήματος για την παράταιρων ανάπτυξη της. C1 - Samos,Greece C3 - ICIETE2008 DA - 2008/// PY - 2008 PB - ICIETE2008 UR - http://xylem.aegean.gr/~modestos/mo.blog/wp-content/uploads/2007/12/2008-iciete-dougali-etal.pdf KW - _publication ER -